czwartek, 3 marca 2011

Znowu Bonarka?
Taaak.. ;p
Zaczne moze od początku .. od wczoraj .
                                          ***środa***
Szkoła .. nie pamiętam ;D
Taa , mam słabą pamięć. ; )
                                          **dzisiaj**
Do szkoły na późną godzine, ale i tak wyszłam wczensiej bo poszłam z Alą do dentysty.
 Po dentyscie poszlysmy kupić pączuszki. Bo dzis tłusty czwartek !
Szłyśmy deptakiem, z tyłu zawołała nas Iza bo wysiadła z tramwaju.Mama Ali nam kazała iść do Ali do domu , bo zimno było. I też nam dała pączki ; p
U niej w domu Izka się skapła że zgubiła aparat. Wyszła i pobiegła tam gdzie go zgubiła.
Wypadł jej z kieszeni? xd
Byłyśmy troche w domku, pozniej wyszlysmy do szkoły.
Lekcje nudne, na wf było faajnie.
Rzucaliśmy piłką lekarska.Na boisku byli chłopaki, no to my do nich stukamy przez szybę.
Usłyszeli. Chowamy się. Przyszli pod okna, zaczeli kopac piłką w szyby.
Pozniej na sali tez stukalysmy, a oni tam siedzieli i czekali az wyjdziemy zza okna.
Haha . była bk . Przez ostatnie 10 min lekcji gralismy w piłkę ręczną.
I wróciłam do domu. Gadałyśmy jeszcze chwile z Piotrkiem i Damianem.
Posprzątałam troche w pokoju i siadlam na kompa.
Oliwia mi napisała na gg zebym była za 20 min. Bo jechałyśmy z jej mamą jechać do Bonary.
Tym razem to musiałyśmy z Oliwią kupić bluzkę na nasz duet.
Który raz juz pojechałam? Niewiem . ;d
Nasze zakupy był udane. Z Bonarki wyszłyśmy ze śliczną różową bluzką z żabka z New Yorkera, granatowymi tenisówkami i do tego zielone sznurówki. Ja jeszcze kupiłam Silly bandz. Poszlysmy do McDonalda, do Empika bo bransoletki. Przy kasie sie okazało że kosztuja 9.99 , a na opakowanu pisalo ze 6.99 .. Ale juz wiem czemu wiecej, bo ich jst 24 a nie 12 .
Przed chwilą liczyłam .
Wrócilam do domciu, przewiązałam zielone sznurówki do butów, bo pasuja do żaby na bluzce :)
A tu fotki rzeczy :

Koszulka ; *

Butki .


Kurw. odwrocilo mi zdjęcie ..;/

I to też..
Bransoletki to Dinozauryy !Oliwia ma taką fajną jaszczurkę, chcę żeby się ze mna zamienila za jakiegoś dinozaurka; )
A ich jest dużo także spoko .
To tyle na dzisiaj , jutro ostatnia notka bo wyjeżdżam do Tucholi .
Paa <3
Komentujcie kochani ; *

7 komentarzy:

  1. Super rzeczy.
    Hahah na wf musiało być fajnie ; )
    Baw się dobrze tam gdzie jedziesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. To ich jest po 4 ? aha ;pp
    Dlatego tyle kasy xD

    OdpowiedzUsuń
  3. z tymi chłopakami najlepsze. xd
    Puk! puk! xd
    ja zjadła 4 ale se zjem jeszcze jednego ; dd
    _+
    ale jakie ty nosisz?? xd
    jak na tw nagłówku?? ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te ostatnie foto to jest zarabiste nie mam pojęcia co to jest ale i tak robi wrażenie. ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. A takie !! ;D
    {sorry, że nie czytałam tamtej notki, ale miałam zawiech}
    Ja miałam takie mieć ; PP
    Ale amm te bo się uparłam, a wcześniej to miałam w ogóle takie masakryczne. Może kiedyś dam foty, to sobie zobaczysz : ]]

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają te buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja mam podobną koszulkę, tylko, ze szarą xdd.
    A tak wgl. to fajnego masz bloga :D

    OdpowiedzUsuń