wtorek, 1 marca 2011

Nudy .. Nudy ..

Wczoraj jakoś humor na tańcach mi się poprawił.
No nie ma co , dziewczyny umieją pocieszać ; D
A dzisiaj jak wrócilam ze szkoły , na mojej ramce znalazł się autograf od mojego brata :

Haha <33
W szkole nic sie nie działo .. Tylko p. pedagog chciała mi dac uwage bo miałam na sobie różową bluze xdd
A u nas w szkole mozna tylko ciemne kolory ; // Ale nie dostałam ^^
Patrycja mnie cały czas za warkocze ciągła.. Dostałam 4 z odpowiedzi z matematyki.. Nudy , nudy.
Ogółem dzisiaj nie mam co robić ; //
Tylko ide do Darii pomóc jej baśń napisać ^^
W zeszłym roku też pisałam, a ona rok młodsza i też teraz pisze.
Lubie pisać takie rzeczy ;D
Teraz to sie obżeram Skittlesami , które się właśnie skończyły ; ((
A ja kce nowy telefon. Mój sie rozpada ;pp
Macie , zadawajcie mi pytania ; ] :

                                                      Formspring
Tyle , zabardzo nie ma co pisać ..


Paa <333
Kocham was ; **

7 komentarzy:

  1. jakaś dziwna ta twoja szkoła. U mnie można chodzić w różnych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia.!
    Ja też kiedyś nie mogłam chodzić w takich kolorach do szkoły

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie zdjęcia w okularach !
    Na zdjęciach wyglądasz jak pani profesor ;pp

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwne, że tylko ciemne kolory :D U nas jedyne wywieranie w co mamy się ubierać było w 4 klasie kiedy nosiliśmy mundurki w obleśnych kolorach xd

    OdpowiedzUsuń
  5. fajną masz tą ramkę xd gdzie kupiłaś :d
    dodaję się do obserwatorów i polecam mojego bloga:
    www.julkaxdd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń