środa, 9 marca 2011

Co u mnie.

U mnie ? Nic.
Wczorajszego dnia nie ma co opisywać. nic sie nie działo.
 A dzis ..dostałam 3 z testu z przyrody! haha . promineuje radością , bo byłam pewna ze bedzie 2 :)
Dzisiaj lakcje były spoko. jak zawsze w środy .

Na LW (lekcja wychowawcza) pani nam mowila o wyjsciach , gdzie pojdziemy jak gimzjalisci będą pisali testy. Wszyscy do kinaa , do kinaaa!
Wziełam od Damiana pół pizzy, miałam 6 zł a nic sobie do jedzonka nie kupiłam.
I Gabi mi dała drożdżówke.. ale i tak poszlysmy do sklepiku, gdzie kupiłam sobie lizaka batona i jeszcze jedna drożdżówke. ale lizaka nie zjadłam, bo pewnie jak wychodziłam po schodach to mi wypadł z kieszeni.
No wiec muzyka. Poszlismy do sali gdzie jest tablica interaktywna, pan nam pokazywał prezentacje która zrobiła jego córka.
- No  i tu się Zuzia pomyliła.
- A ile pana córka ma lat?
- no 21
Ok. Przez całą lekcje rzucałam z Damianem sobie piłeczką, ja z konca sali a on z drugiego konca sali.
Ala chciała rzucić, to jej dałam, a rzuciła tak mocno ze sie odbiło o sciane,  o druga, i jeszcze jedna z takim hukiem. a pan głuchy..
Przyroda. no jak mowilam dostałam 3 ^^ babka nam kazała policzyc punkty, a wszyscy na kalkulatorach w telefonie. ja skorzystałam z okazji i pisałam sobie smski :) bo jakies 10 min nam na to dała.
Angielski. tez na całej lekcji była bk.
ja tam sobie robie cwiczenia, uzupelniam. Ala na złość, jak ja pisze trąca mi rękę.
i całą kartka pomięta ^^ i ogółem było fajnie.
tylko pani nas upominała i nie dostałysmy plusa :( xd
Informatyykaa.. prezentacja w power poincie. ponownie..
-5 bo nie ustawilysmy automatycznego przejscia slajdu.
pan pytał kilka osob, a Damian tak smiesznie wykrzywiał język. i my tez sprobowałysmy. ja akurat prosto do pana, a pan palcem i mowi  ze smiechem
- Oj oj bedziesz pytana, nie ładnie nie ładnie
obiad, polko, domek.
i jedzenie płatków ^^
A tu fotki z Tucholi , teraz zgrałam na kompa :

W autokarze pod 'namiotem' z koca ;D





Na podium, z panią ze juri (nieiwem jak sie pisze)

My , 2 miejsce mini formacji :)


 Więc tyle . Paa ; *
Kochasm was <33

4 komentarze:

  1. Napisałaś dobrze tylko ma być y [jury] :)
    Boskie fotki ^^
    Fajny dzień ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie masz w tej szkole :)
    Ja też będe robić prezentacje tylko na konkurs .!

    OdpowiedzUsuń