sobota, 12 marca 2011

Czwartek , piątek , sobota.

Sorki ze nie pisałam, zabardzo nie miałam czasu.
Ale dziś wam opiszę ; ))
W czwartek , przed lekcjami poszłam do Ali zeby mnie przepytała troche z matematyki. bo pisali test w poniedziałek a mnie nie było. i pisałam w czwartek.
lekcje ogółem nudne, przerwy zajebiste ; D Pani na WF nam kazala jakies cwiczenia robic , a potem gralismy w 'siatkowke'pilka plazowa. Damian sie poplakal (?)..
A po lekcjach przyjechala do mnie Olcia. i przywiozla mi plecak :) a ja jej dalam taka torbe. wymiana ^^
Jadlysmy tosty, ogladalaysmy itd. potem poszlysmy z moim tata po eryka do blani.
Ona ma 2 latka , a juz mowi calymi zdaniami. i to tak slodziutkoo ; **
A wieczorem pojechalam na noc do kuzynek :)

Piatek. plecak ciezki, dreptalam od cioci po Ale. mam blisko od kuzynek.
Do szkoly. pierwsza religia. religi w kazdym razie nie bylo.. ; p poszlismy z siostra do kosciola, zobaczyc droge krzyzowa. chlopaki siedli sobie za nami, zaczepki . Ala gadala z Piotrkiem, a tu jakas starsza babka podchodzi do niej i mowi :
- Ty niewiesz poco sie do kosciola przychodzi? Zagadujesz wszystkich, najwyzsza a najglupsza z calej twojej klasy.
odeszla, my w smiech xdd bo Ala jest taka wysoka.
po wyjsciu z kosciola wszyscy chcieli isc do piekarni. potem w drodze do szkoly spotkalam moja mame . odprowadzala mojego brata do przedszkola.
Na polskim przepisywalam 2 tematy do zeszytu. bo Sandi nie miala zeszytu ; ))
Inne lekcje jakos szybko nam zlecialy. na obiad byl makaron z serem.
Ala juz nie mogla, wziela widelec w ze swojego talerza sypnela na moj. ale zamiast na moj talerz , sypnela sobie na mnie. haha.
Po szkole tance. pan ukladal nam jakis uklad, a potem kazanie jakie to my jestesmy niegrzeczne. porownuje nas do dziewczyn z Olkusza (tam tez jest ta szkola tance), a one grzeczne a my nie. ; //
Po wenie ( tak mowimy zdrobniale, tak sie szkola nazywa) pojechalam do Oli. Narysowala moj portret. haha nie no ;p ja narysowalam tez, ale to bylo jakies cos .. niewiem ^^
Do domciu. umyta polozylam sie spac.

A dzis ide na rolki z dziewczynami ; ] u nas jest 11 stopni, wiec cieplo. 
Tyle na dzis . paa ; **
komentujcie <3

4 komentarze:

  1. Popłakał bo graliście w piłke plażową ? o_O

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też ciepło ;]
    Fajne dni ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Blanka ma już 2,5 latek xD
    spoko dni :]
    tak ciepło a ja w domu musze siedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  4. julka xd - tak , ale to kolezanka na niego skarzyla ze klnie itd, dlatego sie poplakal. nie napisalam w notce czemu sie poryczał ; ) Pzdr ; **

    OdpowiedzUsuń