niedziela, 3 kwietnia 2011

2 miejsce!!!

Od początku.
Wczoraj pojechaliśmy na zawody do Chrzanowa.
O 7.30 była zbiórka pod klasztorem. Sandra sobie zaspala, miala wstac o 6.00 a wstala o 6.40 :)
Ubralam sie szybko, umylam bo mialam byc o 7 u Oliwi.
Ale przed wyjsciem trzeba bylo zrobic koka ;// Dzien przed probowalam go robic, ale nie wychodzil.
Rano jakos mama zrobila wysokiego kucyka, zrobila warkocza i zrobilysmy koka. bez zadnych trudnosci ; ]
Poszlam do Oliwii i pojechalysmy. Dziewczyny juz byly w autokarze. siadłam z Olą i pojechalismy.
Nie jechalismy dlugo, jakas 1h. Kiedy dojechalismy na miejsce, ubralysmy gore stroju i poszlysmy sie do pani Justyny malowac. potem zalozyc spodniczke i legginsy.
Przed występem strasznie sie denerwowalam, bo tą mini produkcje tanczylysmy pierwszy raz.
Ale nie było zle. tylko pod koniec jak robilysmy tam takie kroki to z Ewelina się zderzylysmy. ale nie bylo tego widac. zeszlysmy ze sceny, przebralysmy sie i siadlysmy na widowni . z chipsami.
Szybko wrocilysmy do domu. nie dowiedzielismy sie jakie sa wyniki, bo mialy byc dopiero o 16 a byla 11.20 . noto pani Justyna i pan Rafał się wrocili.
I zdobylysmy 2 miejsce!!! Wszystkie sie cieszylysmy.
Po powrocie nie mialam z kim wyjsc na polko to siedzialam w domu. nudzilo mi sie, wiec wzielam krzeslo na balkon i czytalam sobie ksaizke. sloneczko, krowki.. mniam ;D
a potem na grilla do Igora.skakalismy na trampolinie, gralismy w pilke . pozniej przyjechala Olcia. a w tym samym czasie zadzwonila do mnie Ewelina , ze zdobylysmy to 2 miejsce.
zjadlam sobie szaszłyka i z Olą się wygłupialysmy. potem ulozylysmy uklad , taki smieszny .
i do domciu. Ola u mnie nocowala.
A dzisiaj ide na urodzinki do Gosi. Zaraz przyjedzie do mnie Patrycja więc musze juz konczyc.
Jutro tez mamy występ na Talentach Małopolski. to niedaleko. naprzeciwko Carrefoura ;)
Okk, to tyle.
Sorki ze ostatnio fotek nie ma, ale nie mam kiedy i jakich zrobic.
Paa <33 Buziaki ; **

2 komentarze:

  1. A pytałam się ciebie czy idziesz na pole to nic nie pisałaś a miałaś.
    Ale ja i tak spałam chyba 4 lub 5h :)

    OdpowiedzUsuń