poniedziałek, 21 marca 2011

Co nowego..

Nic nowego ! ;D
Znowu nie bylo notki , pszepraszam.
W piątek, okazalo sie ze Ola bedzie u mnie spac.
Po tańcach pojechala ze mna do domu, siedzialysmy chwile w pokoju, poszlysmy do sklepu i jadlysmy.
Weszlysmy na kompa.. No gadalysmy sobie, super bylo ; ))
Po nocce , rano wstalysmy o 8 bo mialysmy probe ; //
Oliwia po nas podjechała i pojechalysmy. Cwiczylismy mini produkcje, pani wlozyla tam mini formacje. pozmieniała .. bez sensu. bedzie nam sie mylilo..
O 11 sie skonczylo, Ola napisala mamie zeby jej przywiozla cos do jedzenia.
Noto proba sie skonczyla, fajnie , bylo takie male zebranie a Ola wcina mandarynke,banana i jakas czekolade. haha <33
wrociłam do domu, zrobilam sobie tosty i siadlam na kompa. pozniej musiałam sprzątac pokoj..
i wieczorem mama mi wypożyczyła Zaćmienie. Oglądałam 2 raz, ale lubie to oglądac.
Nawet moj brat ogladal ze mna, ale co minute bylo tak :
- Sandra, ktory to wampir?
- Sandra, gdzie jest wilkolak?
- A ktory to dobry ktory zły?
- Głupie to jest nie rozumiem!
Jak ja z niego lałam.. ^^ ale mały jest, ma prawo nie wiedzieć.
A później pojechalam do kuzynek na noc.

Rano wstalam i oglądałam telewizor. pozniej wszyscy wstali i sobie gadalysmy..
Siedziałam u nich na kompie, sluchalam muzyki no i bawilam sie z pieskami.
Dizewczyny pojechaly do babci a ja bylam z bratem i z ciocia.
Jak przyjechaly , przyjechala tez mama i pojechalismy do Bonarki.
Kupiłam sobie szarą i niebieską bokserkę i szare spodnie z krokiem. Zakupy zrobiłam w H&M. ;D Zdjęca na koncu ;]
Chwile pochodzilysmy, spotkalam kolezanke ze szkoly..
wrocilismy do domu, zrobilam prace na plastyke, poszlam z mama na podworko z psami ..
umyłam sie i poszlam spać.

Dzis wyszlam z domu o 7.10, wstalam troche wczesniej.
poszlam po Ale, i do szkoly.
W szkole nic sie nie dzialo.. tylko na wf gralismy w dwa ognie na ilość zbic. przegralismy 90 zbiciami , a przeciwna druzyna miala 61 ;DD
No i do domku.
Okk koncze bo jade na tance zaraz. Fotki :



Tutaj oderwalam metke bo chodzilam juz w tej bluzce ; ))


No , i ja ;D
Paa <33

6 komentarzy: