czwartek, 17 marca 2011

.

Wczoraj zrobilam porządek w pokoju.
Powyrzucalam niepotrzebne rzeczy, dwa worki sie uzbieraly ;pp Na parapecie pojawily się rozne rzeczy, jakos mi sie zebrało na sprzątanie. Pozniej pojechalam na basen z mama,bratem ciocia i Olcią.
Fajnie było :)
Pojechaliśmy do Lidla i do domku. Jeszcze poukładałam na półkach i postawilam na parapecie storczyka.
Teraz lubię mój pokój pomimo tego że jest mały ; ]
Położyłam się w łóżku, nie mogłam zasnąć. jakos mi było niewygodnie.. ale wkoncu zasnelam.
Wstalam o 7.05, a chcialam o 8 wstać. lezalam sobie, mialam na późną godzinę więc weszlam na kompa, odrobilam zadania i wyszlam do Ali.
W szkole nic ciekawego się nie dzialo, nie ma co opisywac. tylko na przerwie zabieralam Piotrkowi rzeczy.
Za chwiile muszę isc poodrabiac zadania, troche tego mam ; //
I znowu pisze z mama na gg xdd haha ;p
Krotka notka.. sorki . paa <33
Komentujcie ; ***

6 komentarzy: